* Mersin`de fırının içinde elbisesinin yandığını söyleyen bir müşteri teknik servisi çağırmıs. Elbisenin yanarak fırının içine yapışmasından muzdarip tüketiciye, fırınında sadece yemek pişirmesi önerilmiş. Fırının içinde çamaşır kurutma vakalarına sıklıkla rastlayan servis elemanları ayrıca çok sayıda beyaz eşya sahibinin fırınlarının içini mutfak dolabı olarak da kullandığına tanık olmuş. İçinde unutulan şeker, elbezi, mutfak önlüğü gibi malzemelerin yanması sonucu fırınların kullanılamaz hale geldiği belirlenmiş.
* İstanbul`daki bir müşteri de kettle`ının (su kaynatıcı) eridiği şıkayeti ile servise başvurmuş. Kettle`ın elektrik ile çalıştığını bilmeyen müşterinin ocağın üzerine su ısıtıcısını koyarak suyu ısıtmaya çalıştığı anlaşılmış. Ocaktaki ateşin erittiği kettle`in yenisi ile değiştirilmesinde müşteri çok ısrarcı olmuş. İstanbul`daki başka bir müsteri de elektrikli karıştırıcıyı tencerenin içinden çıkarmadan yemek pişirmis. Alet eriyince de şikayetçi olmuş.
* Güneydoğu Anadolu Bölgesi`ndeki tüketici toplantısında bir kişi, buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük olması gerektiğini söylemiş. Bu talebinin nedeni sorulduğunda, "Yaz ayları çok sıcak geçiyor. Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz. Sebzelikler büyük olursa daha çok ayakkabı soğutabiliriz" yanıtını vermiş.
* Elazığ`ın Maden ilçesinde mağarada oturan bir vatandaş, aşırı sıcaklardan bunalarak klima almış. Mağarada elektrik bulunmaması nedeniyle dışardan kaçak elektrik çekmiş. Yetersiz olan elektrik klimanın performansını bozunca tüketici, klimanın randımanı düşük diye şikayette bulunmuş.