Şirketin CEO'su Antoine de Saint-Affrique, Financial Times gazetesine, çikolatanın tadının diğerlerinden farklı olmadığnı söyledi.
Saint-Affrique "Müşterileriniz için tüm engelleri kaldırıyorsunuz. Satış noktalarında klima olmayabiliyor. Ürünü daha kolay naklediyorsunuz" dedi.
Çikolata şirketleri yeni pazarlara açılabilmek için onlarca yıldır sıcağa dayanıklı çikolatanın formülünü arıyordu.
Sıcak ülkelerde fırınlanmış ürünler, çikolatadan daha popüler.
Ancak uzmanlar Barry Callebaut'nun avantajını uzun süre koruyamayabileceğini belirtiyor. Zira, şirketin müşterilerinden biri olan Nestle şirketi, 40 dereceye kadar dayanan bir çikolata geliştirdiğini ve ürünün üç yıl içinde piyasaya çıkacağını söylüyor.